Вівторок, 22.08.2017, 07:25
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Рахівський районний будинок дитячої та юнацької творчості

 










Категорії
Національно-патріотичне виховання [1]
Робота установи за Національно-патріотичним напрямком
Педагогіка [22]
ВЧИТЕЛЮ Інформатики [3]
Збірка уроків та практичних робіт по інформатиці. Розробки уроків по інформатиці для школи та позашкільного навчання. Нормативно правова документація.
ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО [54]
Тут Ви знайдете все про Гуцулів
Легенди нашого краю [52]
Тут Ви знайдете легенди Рахівщини та Закарпаття в цілому...
WINDOWS [42]
Науковий всесвіт [7]
Банк "Обдарована дитина" [28]
МЕНЮ
Новини ОСВІТИ
Архів
Випадкові ФОТО
        
Знай і люби свій край
        
Танцювальний кер. А. Олійник
        
Танцювальний кер. А. Олійник
        
День св.Валентина
        
Знай і люби свій край
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наша Кнопка

Рахівський РБДЮТ - РАХІВ
Код кнопки


Зробити самому

Бібліотека онлайн

Головна » Статті » Педагогіка

Районна рада учнівського самоврядування

Районна рада учнівського самоврядування

Рахівського районного Будинку дитячої та юнацької творчості

Масштаб викликів XXI століття зумовлює потребу в особистості, яка здатна здійснювати зміни, вирішувати як щоденні, так і масштабні завдання, що мають забезпечити не лише виживання, але і прогрес нації.

Проблема виховання такої особистості — це проблема підготовки людини, що відповідає вимогам XXI століття. Чим більше таких людей у суспільстві, тим життєздатнішою є держава.

Важливу роль у підготовці таких людей відіграє учнівське самоврядування.

    Учнівське самоврядування – це добровільне об’єднання учнів, спосіб, принцип організації життя учнівського колективу, який реалізується в залученні учнів до планування, організації, контролю та підбиття підсумків їх навчальної, трудової, суспільно - корисної діяльності за допомогою педагогічного колективу.

Учнівське самоврядування містить значний життєтворчий потенціал. Водночас він ще не до кінця розкритий.

1.1. Мета і  завдання учнівського самоврядування

Метою учнівського самоврядування є формування і розвиток соціально-активної, гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадською позицією, почуттям національної самосвідомості.

Завдання учнівського самоврядування:

1.   Пошук нових, нетрадиційних, цікавих форм роботи з учнями.

2. Привернення уваги широких кіл громадськості до проблем   молоді у вільний від навчання час.

3.   Розвиток творчих здібностей, розширення кругозору.

4.   Утвердження здорового способу життя.

5. Формування норм культури поведінки і спілкування, розвиток вміння вести дискусію, висловлювати свою думку.

6. Забезпечувати та захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи.

1.2. Нормативно-правове забезпечення  організації  учнівського самоврядування

·         Наш районний РБДЮТ регламентує свою діяльність на підставі нормативно правових документів.

·         Декларація прав дитини, проголошена Генеральною Асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 20.11.1959 р.

·         Конвенція про права дитини, прийнята та відкрита для підписання, ратифікації та приєднання резолюцією 44/25 Генеральної Асамблеї ООН 20.11.1989 р.; ратифікована в Україні 21.02.1990 р.

·         Підсумковий документ Спеціальної Сесії Генеральної Асамблеї ООН «Світ, сприятливий для життя дітей» (травень 2002 р., Нью-Йорк).

·         Конституція України.

·         Закон України від 21.06.2001 р. № 2558-Ш «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю».

·         Закон України від 01.12.1998 р. № 281-XIV «Про молодіжні та дитячі громадські організації».

·         Закон України від 26.04.2001 р. № 2402-Ш «Про охорону дитинства».

·         Закон України від 13.05.1999 р. № 651-XIV «Про загальну середню освіту».

·         Указ Президента України від 29.03.2001 р. № 221 «Про додаткові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики».

·         Указ Президента України від 23.06.2001 р. № 467 «Про додаткові заходи щодо вдосконалення соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім’ями».

·         Розпорядження Президента України від 22.03.2001 р. № 67 «Про організацію проведення в Україні у 2001 році Міжнародного року волонтерів».

·         Закон України «Про Національну програму підтримки молоді на 2003-2008 рр.».

·         Закон України від 22.06.2000 р. № 1841-III «Про позашкільну освіту».

·         Концепція загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на 2006— 2016 роки» (затверджено розпорядженням КМУ від 22.04.2006 р. № 229-р).

·         Статут

1.3.   Головні функції учнівського самоврядування:

·         соціалізуюча функція -  яка полягає у здобутті учнями соціального досвіду, конструктивної соціальної дії, спрямованої на розв'язання власних проблем, проблем однолітків, школи, громади, суспільства;

·         комунікативна — у ході діяльності в органах учнівського самоврядування учень отримує можливість спілкуватися з іншими людьми, обмінюватися досвідом;

·         захисна — забезпечення дотримання та захисту прав дітей та молоді, представлення їх інтересів у різноманітних структурах навчального закладу;

·         організаторська — забезпечення змістовної діяльності органів учнівського самоврядування, залучення дітей та молоді до участі в самоврядуванні;

·         превентивна — переконання дітей і молоді у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно здоров'я та способу життя, попередження негативних проявів у молодіжному середовищі;

·         прогностична — учень отримує можливість для обґрунтованого визначення сфери діяльності в системі учнівського самоврядування, прогнозування на основі досліджень динаміки розвитку учнівського самоврядування, прогнозування подій, які мають відбутися;

·         корекційно-компенсаторна — учнівське самоврядування забезпечує підвищення ролі самооцінки в регуляції поведінки;

·         пізнавально-пошукова — полягає в пізнанні учнем у процесі самоврядної діяльності себе, свого внутрішнього світу, своїх однолітків тощо;

·         виховна — учнівське самоврядування сприяє розвитку активної, творчої особистості, якій притаманні цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність.

1.4. Органи учнівського самоврядування доцільно поділяти на:

·         законодавчі (референдум, зліт, збори, рада, конференція та ін.) — обирають систему самоврядування та її органи; приймають програми життєдіяльності та закони колективного життя, дають оцінку роботі колективу, розглядають питання членства в колективі та інші найважливіші проблеми життя дитячого колективу;

·         виконавчі (уряд, міністерства, президія, бюро, комітет, комісія, сектор, штаб, пост, команда, рада справи, ініціативна група та ін.) — відповідають за реалізацію прийнятих програм та проектів, є школою громадянської активності, ініціативи, творчості;

·         гласності (прес-центр, радіоцентр, агентство, телестудія, центр громадської думки тощо) — інформують про стан вирішення проблем життєдіяльності колективу і його первинних груп, окремих членів; висвітлюють успіхи й недоліки у роботі різних структур учнівського самоврядування; стимулюють і корегують роботу дитячого колективу;

·         органи правозахисту (конфліктні групи, комісія рівних, соціологічний центр, коло друзів та ін.) — допомагають у вирішенні конфліктних ситуацій, стабілізують стосунки в колективі, забезпечують мажорний лад у життєдіяльності органів учнівського самоврядування.

2.1. Організаційно-функціональна модель учнівського самоврядування Рахівського районного будинку дитячої та юнацької творчості

модель учнівського самоврядування

ПРОДОВЖЕННЯ ТЕМИ 


СКАЧАТИ ТЕМУ ОДНИМ АРХІВОМ В ФОРМАТІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ (.ppt)

Категорія: Педагогіка | Додав: asdewq (15.11.2011)
Переглядів: 3691 | Коментарі: 3 | Теги: рада, РБДЮТ, Учнівське самоврядування, Районна рада, Рахівський район | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *:



Недавні статті про Рахівщину та про Гуцульщину


Районний конкурс читців "Ми діти...
Гуцульська шкатулка для короля Швеції
Про походження назви “гуцул” та “Гуцу...
Територія і розселення гуцулів
Гуцульщина в далекому минулому
Початок заселення (колонізації) Гуцул...
Заняття гуцулів у давнину + Відео
Селянсько-козацькі повстання і гуцули
Хмельниччина і гуцули
Опришківський рух. Олекса Довбуш. Сор...
Солеваріння на Гуцульщині, як один із...
Початки поширення освіти на Гуцульщин...
Міні профіль




Читати повідомлення ()

Гість,
ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь
або авторизуйтесь!

Логин:
Пароль:


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні сайт відвідали:
Коло друзів
Позашкільна ОСВІТА
Ваша дислокація










Можливо Вас зацікавить


[07.03.2011] [Педагогіка]

Афоризми ВЕЛИКИХ людей (8364)

[26.11.2010] [Педагогіка]

Художньо-естетичний розвиток Образотворча діяльність (добірка дидактичних ігор) (5671)

[12.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Мова гуцулів (5493)

[11.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульське вбрання. Чоловічий і жіночий одяг (5143)

[30.03.2010] [WINDOWS]

Секрети в контакті. Краща підбірка секретів сайту вконтакте.ру (4773)

[30.12.2010] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульські народні звичаї, свята та обряди. Полонинський хід (4427)

[10.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Різдво Господнє. Інші свята зимового циклу (4008)

[05.05.2010] [Науковий всесвіт]

Проблеми глобального потепління для України (3979)

[24.02.2010] [WINDOWS]

Стандартні комбінації клавіш Windows. (3814)

[22.03.2010] [Педагогіка]

Робота з обдарованими дітьми (3736)


 

 

 

Contact  

Книга для гостей  

Контактна інформація  

Зворотній зв'язок  

Ваш IP: 54.162.255.186

  Рахівський РБДЮТ © 2009 - 2017   

Карта сайта - sitemap.xml

  Informations

  Про РБДЮТ

  Історія РБДЮТ

  Керівництво