Понеділок, 26.06.2017, 07:08
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Рахівський районний будинок дитячої та юнацької творчості

 










МЕНЮ
Новини ОСВІТИ
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів
Випадкові ФОТО
        
Коренепластика
        
Дизайн
        
Коренепластика
        
Образотворче мистецтво
        
Шейпінг
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наша Кнопка

Рахівський РБДЮТ - РАХІВ
Код кнопки


Зробити самому

Методичні рекомендації


Головна » Методичні рекомендації

Учнівське врядування – атмосфера творчості та взаєморозуміння

          Що означає слово "лідер" знає мабуть кожен громадянин. Але чи  розуміє він саме поняття «лідер»? Бо лідер – це, насамперед,  той, хто може вести за собою інших, створювати організації, робити значний вплив у просвітницькій діяльності серед учнів. Лідери беруть активну участь у масовому житті школи, а окремі талановиті учні виходять на рівень міста, району і навіть області. Це свідчить про те, що  кожна дитина, навіть у ранньому віці може проявити свої організаторські здібності.

         Звісно, щоб стати лідером, недостатньо шкільних знань, треба отримати певний досвід роботи переданий від кваліфікованих дорослих наставників.

          Чому в одних навчальних закладах учнівське врядування існує формально, а в інших – створює атмосферу творчості і взаєморозуміння? Це визначається, насамперед, тим, до чого прагнуть, започатковуючи учнівське врядування, адміністрація закладу, його педагоги та вихованці, які залучені до цього процесу.

      У РБДЮТ  діє гурток «Учнівське самоврядування», який працює над розвитком лідерських якостей в учнів та удосконаленням системи дитячого самоврядування у Рахівському районі.

    Учнівське врядування – добровільна організація учнів навчального закладу, яка забезпечує право і надає можливість у межах Статуту здійснювати регулювання й управління справами, які належать до їхньої компетенції та в інтересах учнів навчального закладу.

    Учнівське врядування здійснює свою діяльність у співробітництві з адміністраціями шкіл та колективами вчителів, а також з батьківським комітетом.

     Врядування Рахівського районного Будинку дитячої та юнацької творчості - це "Районна рада учнівського врядування”, яка об’єднує лідерів усіх шкіл району. До складу Ради входять  комісії: Голова спортивно-оздоровчої комісії - Попович Олександр з Кобилецько-Полянської ЗОШ I-III cт.  Голова навчальної комісії  - Беркела Іванна з Чорнотисянської ЗОШ I-III ст. Голова інформаційної комісії - Шумнегра Дар'я , учениця Рахівської ЗОШ I-III cт. №2. Голова культурно-масової комісії  - Тафій Ніна з Великобичківської ЗОШ I-III cт. №1. Правову комісію очолив - Шевченко Дмитро з Білинської ЗОШ I-III cт. Голова комісії екології та туризму - Митрюк Ольга , Косівсько-Полянська ЗОШ I-III ст.

             Завдання учнівського врядування:

  • розвиток дитячого врядування у  навчальних закладах Рахівщини;
  • стимулювання громадської активності вихованців;
  • формування активної життєвої концепції, життєвого кредо, планів та програм;
  • орієнтація на особистість, її творчий розвиток, духовне і моральне збагачення;
  • гармонізація міжособистісних стосунків;
  • підготовка нового покоління кадрів системи державного керування й місцевого врядування.

          Для активного виконання цих завдань використовуються колективні творчі справи.

          Використання КТС в діяльності Районної ради учнівського врядування спрямоване на:

-         підвищення громадської самосвідомості;

-         прагнення до соціальної творчості, активізації та розвитку дитячого врядування через використання технології КТС, через використання ситуації успіху, через самостійну підготовку дозвіллєвих програм, проектів, творчу діяльність.

1. Для активізації діяльності дитячої громадської організації у класі (органу учнівського врядування)  я б запропонувала:

- скласти план роботи за бажанням учнів;

- враховуючи власні інтереси і здібності вибрати учням доручення за бажанням;

- провести ряд масових заходів за бажанням учнів з умовою самостійної їх підготовки;

- ввести систему оцінювання роботи класних комісій;

- обов’язкову звітність кожного учня, відповідального за певну ділянку роботи;

- співпрацю на принципах толерантності, взаємоповаги, принципах соціально-комунікативного спілкування;

- проводити рейди щодо збереження та бережливого ставлення до шкільного майна;

- проводити масові заходи;

- більшої активності від дітей.

 

 

2. Найбільш важливим у діяльності дитячої громадської організації (органу учнівського врядування)  я  вважаю:

- патріотичне і моральне виховання;

- допомогти учням самореалізуватися;

- згуртування дитячого колективу, превентивна  робота щодо попередження правопорушень та шкідливих звичок;

- учнівську самостійність, відповідальність, сумлінність;

- виховання громадянської позиції;

- співпрацю і довіру в учнівському колективі;

- співпрацю на принципах толерантності, взаємоповаги, принципах соціально-комунікативного спілкування;

- виховання самостійності та розвиток організаторських здібностей дітей;

- союз - дитяча ініціатива + підтримка та допомога педагога-організатора;

- проведення спортивних змагань;

- організація культурно – дозвіллєвої діяльності;

- активність.

 

 3. Коли у дитячій громадській організації (органі учнівського врядування) організовується практична справа я:

-  допомагаю, направляю і корегую;

- раджу але не нав’язую;

- виступаю в ролі координатора, друга, психолога;

- прагну, щоб кожен учень висловив свою думку, бачив свою роль у тій чи іншій справі, спрямовую на виконання;

- допомагаю і підтримую;

- забезпечую організаційну, методичну і консультаційну допомогу з врахуванням інтересів і здібностей учнів у різних видах діяльності,  що дозволяє координувати діяльність всіх учасників справи;

- керую процесом підготовки;

- створюю умови для розвитку у дітей здатності до самоуправління, вирішення певних питань;

- виступаю в ролі помічника,  часто учасника справи;

- беру участь, назначаю ролі, займаюсь підготовкою справи.

 

4. Якою є роль педагога-організатора  у діяльності органу учнівського врядування:

- організаційною;

- підтримувати учнівську ініціативу;

- направляючою і в певній мірі контролюючою;

- наставника, організатора, співучасника;

- співробітництво, що реалізується в демократичних формах і ґрунтується на основі поваги до особистості школяра, постановка привабливої мети, підтримка учнівської ініціативи;

- об’єднати навколо себе найбільше учнів, дати можливість кожному спробувати свої сили, розкрити учнівські здібності й таланти;

-  створити умови для активної діяльності учнів;

- визначальною;

- спрямовувати свою роботу через орган учнівського врядування;

- контролюючою.

 

5. Щоб учнівській молоді було цікаво у дитячій громадській організації (органі учнівського врядування),  на мою думку, необхідно:

- знайти такі форми і методи роботи, щоб  учням було цікаво само- організовуватися;

- виховувати відповідальність за виконання дорученої справи;

- організувати краще позакласну діяльність;

- враховувати інтереси кожного учня, мотивувати кожного до активної діяльності, позитивно оцінювати учнів, стимулювати їх;

- проводити побільше масових заходів, залучаючи до них дітей;

 

- створити творчий психологічний клімат в колективі, проводити систематичне моральне і матеріальне стимулювання, сприяти самовираженню,  інтересу до результатів своєї діяльності, планувати роботу організації з врахуванням запитів учнівського колективу;

- надавати учням більше повноважень у вирішенні важливих шкільних питань і при цьому контролювати виконання справ, підтримувати ініціативу учнів;

- залучати батьків до класних та шкільних справ;

- діяти так, щоб заходи, які проводяться для учнів, були саме для них , а не для звітності;

- щоб діти через органи учнівського врядування отримали право голосу в управлінні школою, що дасть їм право усвідомлювати свою причетність до шкільних справ та відповідальність за прийняті рішення;

створити таку модель  врядування , яка допоможе всім дітям різнобічно виявити, оптимально розвинути і максимально реалізувати свій особистісний потенціал;

- брати участь у конкурсах, фестивалях, олімпіадах, змаганнях і посідати певні місця на рівні школи, району, області;

- здійснювати гармонійне виховання;

- щоб учні проявляли громадянську позицію.




Cтатті про Рахівщину та про Гуцульщину


Районний конкурс читців "Ми діти...
Гуцульська шкатулка для короля Швеції
Про походження назви “гуцул” та “Гуцу...
Територія і розселення гуцулів
Гуцульщина в далекому минулому
Початок заселення (колонізації) Гуцул...
Заняття гуцулів у давнину + Відео
Селянсько-козацькі повстання і гуцули
Хмельниччина і гуцули
Опришківський рух. Олекса Довбуш. Сор...
Солеваріння на Гуцульщині, як один із...
Початки поширення освіти на Гуцульщин...


Міні профіль




Читати повідомлення ()

Гість,
ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь
або авторизуйтесь!

Логин:
Пароль:


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Сьогодні сайт відвідали:
Коло друзів
Позашкільна ОСВІТА
Ваша дислокація


Можливо Вас зацікавить


[07.03.2011] [Педагогіка]

Афоризми ВЕЛИКИХ людей (8143)

[26.11.2010] [Педагогіка]

Художньо-естетичний розвиток Образотворча діяльність (добірка дидактичних ігор) (5532)

[12.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Мова гуцулів (5281)

[11.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульське вбрання. Чоловічий і жіночий одяг (5027)

[30.03.2010] [WINDOWS]

Секрети в контакті. Краща підбірка секретів сайту вконтакте.ру (4721)

[30.12.2010] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульські народні звичаї, свята та обряди. Полонинський хід (4330)

[10.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Різдво Господнє. Інші свята зимового циклу (3957)

[05.05.2010] [Науковий всесвіт]

Проблеми глобального потепління для України (3912)

[22.03.2010] [Педагогіка]

Робота з обдарованими дітьми (3676)

[15.11.2011] [Педагогіка]

Районна рада учнівського самоврядування (3634)


 

 

 

Contact  

Книга для гостей  

Контактна інформація  

Зворотній зв'язок  

Ваш IP: 54.80.124.245

  Рахівський РБДЮТ © 2009 - 2017   

Карта сайта - sitemap.xml

  Informations

  Про РБДЮТ

  Історія РБДЮТ

  Керівництво