Методичні рекомендації - РАХІВ - РАХОВ
Вівторок, 03.11.2015, 15:16
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Рахівський районний будинок дитячої та юнацької творчості

 










Пошук по сайту


МЕНЮ
***
Радио онлайн
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ваша дислокація

Наша Кнопка

Рахівський РБДЮТ - РАХІВ
Код кнопки


Зробити самому

Методичні рекомендації


Головна » Методичні рекомендації

Учнівське врядування – атмосфера творчості та взаєморозуміння

          Що означає слово "лідер" знає мабуть кожен громадянин. Але чи  розуміє він саме поняття «лідер»? Бо лідер – це, насамперед,  той, хто може вести за собою інших, створювати організації, робити значний вплив у просвітницькій діяльності серед учнів. Лідери беруть активну участь у масовому житті школи, а окремі талановиті учні виходять на рівень міста, району і навіть області. Це свідчить про те, що  кожна дитина, навіть у ранньому віці може проявити свої організаторські здібності.

         Звісно, щоб стати лідером, недостатньо шкільних знань, треба отримати певний досвід роботи переданий від кваліфікованих дорослих наставників.

          Чому в одних навчальних закладах учнівське врядування існує формально, а в інших – створює атмосферу творчості і взаєморозуміння? Це визначається, насамперед, тим, до чого прагнуть, започатковуючи учнівське врядування, адміністрація закладу, його педагоги та вихованці, які залучені до цього процесу.

      У РБДЮТ  діє гурток «Учнівське самоврядування», який працює над розвитком лідерських якостей в учнів та удосконаленням системи дитячого самоврядування у Рахівському районі.

    Учнівське врядування – добровільна організація учнів навчального закладу, яка забезпечує право і надає можливість у межах Статуту здійснювати регулювання й управління справами, які належать до їхньої компетенції та в інтересах учнів навчального закладу.

    Учнівське врядування здійснює свою діяльність у співробітництві з адміністраціями шкіл та колективами вчителів, а також з батьківським комітетом.

     Врядування Рахівського районного Будинку дитячої та юнацької творчості - це "Районна рада учнівського врядування”, яка об’єднує лідерів усіх шкіл району. До складу Ради входять  комісії: Голова спортивно-оздоровчої комісії - Попович Олександр з Кобилецько-Полянської ЗОШ I-III cт.  Голова навчальної комісії  - Беркела Іванна з Чорнотисянської ЗОШ I-III ст. Голова інформаційної комісії - Шумнегра Дар'я , учениця Рахівської ЗОШ I-III cт. №2. Голова культурно-масової комісії  - Тафій Ніна з Великобичківської ЗОШ I-III cт. №1. Правову комісію очолив - Шевченко Дмитро з Білинської ЗОШ I-III cт. Голова комісії екології та туризму - Митрюк Ольга , Косівсько-Полянська ЗОШ I-III ст.

             Завдання учнівського врядування:

  • розвиток дитячого врядування у  навчальних закладах Рахівщини;
  • стимулювання громадської активності вихованців;
  • формування активної життєвої концепції, життєвого кредо, планів та програм;
  • орієнтація на особистість, її творчий розвиток, духовне і моральне збагачення;
  • гармонізація міжособистісних стосунків;
  • підготовка нового покоління кадрів системи державного керування й місцевого врядування.

          Для активного виконання цих завдань використовуються колективні творчі справи.

          Використання КТС в діяльності Районної ради учнівського врядування спрямоване на:

-         підвищення громадської самосвідомості;

-         прагнення до соціальної творчості, активізації та розвитку дитячого врядування через використання технології КТС, через використання ситуації успіху, через самостійну підготовку дозвіллєвих програм, проектів, творчу діяльність.

1. Для активізації діяльності дитячої громадської організації у класі (органу учнівського врядування)  я б запропонувала:

- скласти план роботи за бажанням учнів;

- враховуючи власні інтереси і здібності вибрати учням доручення за бажанням;

- провести ряд масових заходів за бажанням учнів з умовою самостійної їх підготовки;

- ввести систему оцінювання роботи класних комісій;

- обов’язкову звітність кожного учня, відповідального за певну ділянку роботи;

- співпрацю на принципах толерантності, взаємоповаги, принципах соціально-комунікативного спілкування;

- проводити рейди щодо збереження та бережливого ставлення до шкільного майна;

- проводити масові заходи;

- більшої активності від дітей.

 

 

2. Найбільш важливим у діяльності дитячої громадської організації (органу учнівського врядування)  я  вважаю:

- патріотичне і моральне виховання;

- допомогти учням самореалізуватися;

- згуртування дитячого колективу, превентивна  робота щодо попередження правопорушень та шкідливих звичок;

- учнівську самостійність, відповідальність, сумлінність;

- виховання громадянської позиції;

- співпрацю і довіру в учнівському колективі;

- співпрацю на принципах толерантності, взаємоповаги, принципах соціально-комунікативного спілкування;

- виховання самостійності та розвиток організаторських здібностей дітей;

- союз - дитяча ініціатива + підтримка та допомога педагога-організатора;

- проведення спортивних змагань;

- організація культурно – дозвіллєвої діяльності;

- активність.

 

 3. Коли у дитячій громадській організації (органі учнівського врядування) організовується практична справа я:

-  допомагаю, направляю і корегую;

- раджу але не нав’язую;

- виступаю в ролі координатора, друга, психолога;

- прагну, щоб кожен учень висловив свою думку, бачив свою роль у тій чи іншій справі, спрямовую на виконання;

- допомагаю і підтримую;

- забезпечую організаційну, методичну і консультаційну допомогу з врахуванням інтересів і здібностей учнів у різних видах діяльності,  що дозволяє координувати діяльність всіх учасників справи;

- керую процесом підготовки;

- створюю умови для розвитку у дітей здатності до самоуправління, вирішення певних питань;

- виступаю в ролі помічника,  часто учасника справи;

- беру участь, назначаю ролі, займаюсь підготовкою справи.

 

4. Якою є роль педагога-організатора  у діяльності органу учнівського врядування:

- організаційною;

- підтримувати учнівську ініціативу;

- направляючою і в певній мірі контролюючою;

- наставника, організатора, співучасника;

- співробітництво, що реалізується в демократичних формах і ґрунтується на основі поваги до особистості школяра, постановка привабливої мети, підтримка учнівської ініціативи;

- об’єднати навколо себе найбільше учнів, дати можливість кожному спробувати свої сили, розкрити учнівські здібності й таланти;

-  створити умови для активної діяльності учнів;

- визначальною;

- спрямовувати свою роботу через орган учнівського врядування;

- контролюючою.

 

5. Щоб учнівській молоді було цікаво у дитячій громадській організації (органі учнівського врядування),  на мою думку, необхідно:

- знайти такі форми і методи роботи, щоб  учням було цікаво само- організовуватися;

- виховувати відповідальність за виконання дорученої справи;

- організувати краще позакласну діяльність;

- враховувати інтереси кожного учня, мотивувати кожного до активної діяльності, позитивно оцінювати учнів, стимулювати їх;

- проводити побільше масових заходів, залучаючи до них дітей;

 

- створити творчий психологічний клімат в колективі, проводити систематичне моральне і матеріальне стимулювання, сприяти самовираженню,  інтересу до результатів своєї діяльності, планувати роботу організації з врахуванням запитів учнівського колективу;

- надавати учням більше повноважень у вирішенні важливих шкільних питань і при цьому контролювати виконання справ, підтримувати ініціативу учнів;

- залучати батьків до класних та шкільних справ;

- діяти так, щоб заходи, які проводяться для учнів, були саме для них , а не для звітності;

- щоб діти через органи учнівського врядування отримали право голосу в управлінні школою, що дасть їм право усвідомлювати свою причетність до шкільних справ та відповідальність за прийняті рішення;

створити таку модель  врядування , яка допоможе всім дітям різнобічно виявити, оптимально розвинути і максимально реалізувати свій особистісний потенціал;

- брати участь у конкурсах, фестивалях, олімпіадах, змаганнях і посідати певні місця на рівні школи, району, області;

- здійснювати гармонійне виховання;

- щоб учні проявляли громадянську позицію.




Недавні статті про Рахівщину та про Гуцульщину


Гуцульська шкатулка для короля Швеції
Про походження назви “гуцул” та “Гуцу...
Територія і розселення гуцулів
Гуцульщина в далекому минулому
Початок заселення (колонізації) Гуцул...
Заняття гуцулів у давнину + Відео
Селянсько-козацькі повстання і гуцули
Хмельниччина і гуцули
Опришківський рух. Олекса Довбуш. Сор...
Солеваріння на Гуцульщині, як один із...
Початки поширення освіти на Гуцульщин...
Об’єднання Гуцульщини. Завершення кол...


Міні профіль


Читати повідомлення ()

Гість,
ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь
або авторизуйтесь!

'); _uPostForm('frmLg549328',{type:'POST',url:'/index/sub/',error:function() { $('#blk549328').html('
'); _uWnd.alert('
Неможливо виконати запит, спробуйте пізніше
','',{w:250,h:90,tm:3000,pad:'15px'}); setTimeout("$('#blk549328').css('display','none');",'1500');}}); }
Логин:
Пароль:
Забув пароль | Реєстрація


Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0

Сьогодні сайт відвідали:
Вова
Мини-чат
Для добавленния потрібна авторизація
Недавні Відео

Юрий Ковальчук VS Анна ...

00:03:56
3 0 0.0

Анна Шмиляк VS Елена Ди...

00:03:56
3 0 5.0

Анна Шмиляк "Addic...

00:03:56
1 0 0.0

Тарасові шляхи вистава

00:15:39
1 0 0.0
vk.com
Календар
«  Листопад 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Архів
  • 2010 Лютий
  • 2010 Березень
  • 2010 Квітень
  • 2010 Травень
  • 2010 Червень
  • 2010 Жовтень
  • 2010 Листопад
  • 2010 Грудень
  • 2011 Січень
  • 2011 Лютий
  • 2011 Березень
  • 2011 Квітень
  • 2011 Травень
  • 2011 Червень
  • 2011 Липень
  • 2011 Серпень
  • 2011 Вересень
  • 2011 Жовтень
  • 2011 Листопад
  • 2011 Грудень
  • 2012 Січень
  • 2012 Лютий
  • 2012 Березень
  • 2012 Квітень
  • 2012 Травень
  • 2012 Червень
  • 2012 Липень
  • 2012 Вересень
  • 2012 Жовтень
  • 2012 Листопад
  • 2012 Грудень
  • 2013 Січень
  • 2013 Лютий
  • 2013 Березень
  • 2013 Квітень
  • 2013 Травень
  • 2013 Червень
  • 2013 Серпень
  • 2013 Вересень
  • 2013 Жовтень
  • 2013 Листопад
  • 2013 Грудень
  • 2014 Січень
  • 2014 Лютий
  • 2014 Березень
  • 2014 Квітень
  • 2014 Травень
  • 2014 Червень
  • 2014 Липень
  • 2014 Серпень
  • 2014 Вересень
  • 2014 Жовтень
  • 2014 Листопад
  • 2014 Грудень
  • 2015 Січень
  • 2015 Лютий
  • 2015 Березень
  • 2015 Квітень
  • 2015 Травень
  • 2015 Червень
  • 2015 Липень
  • 2015 Вересень
  • 2015 Жовтень
  • 2015 Листопад
Освітні сайти

 
 
 
 
 
Друзі сайту

AVON - РАХІВ

Ігри та ігрові приставки

Гурт "МРІЯ" Забава на вашому святі

 Сайт Попельниківської школи.
Про школу 7 міста Хмельницький  Вчителям, батькам, учням Холминський Будинок творчості
Сайти КАТАЛОГИ
Белый каталог сайтов Каталог сайтов LinkDir.Ru
каталог сайтов Украина онлайн

Можливо Вас зацікавить

ТОП 10 сайту

 

[07.03.2011] [Педагогіка]

Афоризми ВЕЛИКИХ людей (5179)

[30.03.2010] [WINDOWS]

Секрети в контакті. Краща підбірка секретів сайту вконтакте.ру (3946)

[12.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Мова гуцулів (3406)

[11.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульське вбрання. Чоловічий і жіночий одяг (3306)

[10.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Різдво Господнє. Інші свята зимового циклу (3266)

[30.12.2010] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульські народні звичаї, свята та обряди. Полонинський хід (3092)

[05.05.2010] [Науковий всесвіт]

Проблеми глобального потепління для України (2989)

[22.03.2010] [Педагогіка]

Робота з обдарованими дітьми (2985)

[26.11.2010] [Педагогіка]

Художньо-естетичний розвиток Образотворча діяльність (добірка дидактичних ігор) (2728)

[15.11.2011] [Педагогіка]

Районна рада учнівського самоврядування (2645)


 

 

 

Contact  

Книга для гостей  

Контактна інформація  

Зворотній зв'язок  

Ваш IP: 207.241.237.143

rbdut.com.ua Alexa/PR

Каталог webplus.infoКаталог ссылок, Top 100.

  Рахівський РБДЮТ © 2009 - 2015   

Карта сайта - sitemap.xml

  Informations

  Про РБДЮТ

  Історія РБДЮТ

  Керівництво