Неділя, 23.04.2017, 12:00
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Рахівський районний будинок дитячої та юнацької творчості

 










Категорії
Нормативно - правова документація [2]
Збірка документації по позашкільній освіті
ПРОГРАМИ ДЛЯ ГУРТКІВ [15]
Збірка програм гуртків для позашкільної освіти
Сценарії виховних заходів [18]
сценарії виховних заходів
Шкільна документація [40]
МЕНЮ
Новини ОСВІТИ
Архів
Випадкові ФОТО
        
Танцювальний кер. А. Олійник
        
День св.Валентина
        
Інформатика та обчислювальна техніка
        
Коренепластика
        
Шейпінг
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наша Кнопка

Рахівський РБДЮТ - РАХІВ
Код кнопки


Зробити самому

ФАЙЛИ

Головна » Файли » Методична робота » Сценарії виховних заходів

Сценарій | День захисту дітей
[ Викачати з сервера (60.5Kb) ] 31.05.2014, 12:58

День захисту дітей

Ведучий:

Ось ми і дочекались літа,

Перше червня – ваша втіха,

Бо цей день у всьому світі,

Приурочили вам дітям!

Ведуча:

Все навкруги у квітах,

Променів сонця багато – 

На планеті Земля наші діти

Відзначають нині свято.

 

Ведучий:Доброго дня, дорогі діти, шановні колеги, батьки та гості свята. Не секрет, що всі ми родом із дитинства. Діти чомусь завжди прагнуть скоріше подорослішати, а  дорослі, ностальгічно згадують  безтурботні дитячі роки. Але всьому свій час. Тому з великим задоволенням вітаю всіх присутніх із цим дитячим святом. День захисту дітей вже багато років відзначається на всій планеті . в цей день особливо гостро піднімається питання дитинства, а отже майбутнього у всесвітньому масштабі, адже і сьогодні, у ІІІ тисячолітті сотні, тисячі дітей не мають можливості нормально жити і розвиватися, вчитися і лікуватися.

 

Ведуча:Тому різні громадські організації багатьох держав, втому числі дитячі опираються на конвенцію ООН про права дитини, борються за щасливе, достойне життя будь-якої дитини у всіх куточках Землі. У нашій країні з кожним роком відчувається все більше піклування держави про підростаюче покоління.

 

Ведучий: Хіба ж це не привід щоб святкувати!

Ведуча: Тож розпочнемо наше свято!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ведуча:Кожен із вас — неповторна особистість, цілий Всесвіт, і він унікальний, тому що ніколи і ніде не може повторитися. Але пройшло не одне тисячоліття, поки людство усвідомило неповторність кожного і ухвалило закони, які оберігають людину, її життя й індивідуальність. Отже, з чого все почалося.

 

Ведучий:Давним-давно, ще в стародавні часи, у людей була необхідність відстоювати свої права. Спочатку це робили силою. Слабка людина не мала жодних прав, якщо в неї не було сильного покровителя який бажав би допомогти їй у вирішенні суперечок.
Тривалий час діяв неписаний закон: «Хто сильний, той правий». Але коли виникли перші держави, правителі яких прагнули встановити загальний справедливий порядок і норми життя для всіх громадян, у людське суспільство прийшов новий закон права. Тепер держава ставала на захисті сильного, і слабкого. Головним критерієм права стала справедливість. А не сила.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Ведуча: Минали століття. Держави створювалися, розросталися, процвітали або гинули. Чому? Як свідчить історія, правителі й уряд не завжди піклувалися про свій народ. Так, оголошуючи сусідній країні війну чи приймаючи яке-небудь політичне рішення, правитель прагнув задовільнити лише свої інтереси й зовсім не замислювався над долею простих людей. Отже, людству потрібно було щось вирішити, знайти такого захисника, який міг би примусити державу поступитися своїми інтересами заради інтересів своїх громадян і постійно піклуватися про них.
 

Ведучий: Місію такого захисника взяла на себе міжнародна організація ООН, створена в 1945 році з метою вирішення будь-яких конфліктів та суперечок між країнами не воєнним, а мирним шляхом за столом переговорів. Одним із її засновників була й Україна.
 

Ведуча: А в 1948 році держави, що увійшли до ООН, підписали Загальну декларацію прав людини — документ, у якому вони пообіцяли одна одній і своїм народам забезпечити громадянські права й свободи, рівність усіх перед законом, особисту недоторканність, свободу совісті, можливість  дотримуватися своєї релігії й багато іншого.

 

Ведучий: Загальна декларація прав людини - важливий і корисний документ. Але в ньому говориться про людей загалом — і жодного слова про дітей. Але ж діти потребують особливої уваги й захисту з боку держави.
 

Ведуча: Саме тому в 1989 році ООН прийняла окремий документ під назвою «Конвенція про права дитини». Конвенція - це міжнародна угода. У ній держави беруть зобов'язання дотримуватися прав кожної дитини. І наша держава також підписалася під цим документом, а отже, пообіцяла світові піклуватися про своїх маленьких громадян.

 

Ведучий: І зарас саме для наших маленьких громадян

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ведучий: Сьогоднішні діти - це майбутні дорослі XXI століття, і наше завдання допомогти вам засвоїти соціально-правові принципи, які закріплені в Конвенції ООН про права дитини.

 

Ведуча: Давайте пригадаємо, про які права дітей ідеться в Конвенції, на що кожен із вас має незаперечне право.

 

 

По черзі:

1.Дитиною вважається людина віком до 18 років.

2.Діти є рівними у своїх правах.

3.Усі діти мають право на любов та піклування.

4.Дитина має право на індивідуальність.

5.Ніхто не має право розлучати дитину з батьками.

6.Право на захист від викрадення та продажу.

7.Дитина має право вільно висловлювати свою думку.

8.Усі діти мають право на особисте життя та недоторканість житла.

9.Діти мають право на інформацію.

10.Діти не повинні стати жертвами насильства.

11.Особлива турбота про дітей-сиріт.

12.Особлиав турбота про дітей-інвалідів.

13.Усі діти мають право на медичну допомогу.

14.Усі діти мають право на повноцінне харчування.

15.Усі діти мають право на освіту.

16.Усі діти мають право на розвиток талантів.

17.Усі діти мають право на національну самобутність.

18.Усі діти мають право на відпочинок.

19.Діти не повинні залучатися до примусової праці.

20.Захист дітей від наркоманії.

21.Жодна дитина не може бути скривджена.

22.Захист прав неповнолітніх правопорушників.

23.Дітей не можна залучати до бойових дій.

24.Усі діти мають знати свої права.

25.Усі діти мають право на міжнародну допомогу.

 

Ведучий:А хто порушує ці права, той має відповідати за законом.

Ось і сьогодні ми відвідаємо залу суду, де розглядатиметься кілька судових справ із питань порушення прав героїв.

Але з початку послухаємо декілька виступів наших талановитих дітей.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 Ведуча: Ну щож саме час дізнатися чи добре ви знаєте, пам'ятаєте свої права і чи вмієте їх правильно реалізовувати?

 

Ведучий:Давайте на прикладі героїв відомих вам казок спробуємо роз'яснити статті Конвенції про права дитини.

 

Ведуча:Мачуха з ранку до вечора примушує Попелюшку працювати. Бідній дівчинці заборонено брати участь в іграх та забавках сестер. Яке право порушено стосовно Попелюшки? (Право дитини на відпочинок і розваги, право брати участь у розважальних заходах, що відповідають їхньому віку).

 

Ведучий:Ідучи дорогою через ліс до хворої бабусі, Червона Шапочка зустріла Вовка, який сказав, що він чуйний, добрий, що також хоче провідати хвору бабусю. Вона повірила. Вони вирішили позмагатися: пішли різними дорогами, хто швидше дістанеться місця. Але Вовк випередив її, обманом вдерся до хати, з'їв бабусю, а потім і Червону Шапочку.
Які права дитини порушив Вовк? Чи потрібно спілкуватися з незнайомими людьми?
(Вовк порушив головне право дитини - право на життя, також незаконно ввірвався до чужої оселі).

 

Ведуча:Опікун Гаррі Поттера перехоплює і читає листи, що надходять хлопчику зі школи чарівників. Яке право Гаррі порушено?
(Право на приватне життя, недоторканність житла й таємницю (кореспонденціі).

 

Ведучий:Я думаю ці приклади допоможуть нам краще орієнтуватися у статтях конвенції про права дитини, а стаття 29 яка каже нам, що усі діти мають право на розвиток талантів нагадує нам про наш святковий концерт тож продовжуємо.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ведуча:«Я маю право!», «Чому ви порушуєте мої права?» - ці слова, на жаль, часто використовує людина в ситуаціях, коли сама не права. Зазвичай заява про особисті права є виправданням пасивності, лінощів, прагненням отримати щось, нічого не даючи натомість.

 

Ведучий:І зараз, друзі, перед вами буде розіграна ситуація, у якій  недоречно заявляється про свої права.Давайте визначимо, чому той чи інший персонаж не правий. Що б ви на місці дорослого відповіли йому? А можливо, він усе ж таки правий у своїх вимогах?

Я буду учнем а мій партнер вчителем.

 

 

Учитель: Скажи, будь ласка, чому ти неготовий до уроку?

Учень: Я вирішив зовсім не відвідувати ваші уроки математики. Вони мені не цікаві, до того ж я збираюся після школи вступати до гуманітарного .ВУЗу.

Учитель: Але шкільну програму з математики ти маєш вивчати.

Учень: У такому випадку я вимагаю, щоб мене навчав інший учитель. Ви — занадто суворі, хоча самі, на мою думку, не дуже добре знаєте предмет, який викладаєте.

Учитель: Ти поводишся зневажливо й дуже грубо. Я змушена викликати твоїх батьків.

Учень: Це не грубість, а моя думка. Я маю право вільно висловлювати свої погляди з будь-яких питань, що стосуються мене.

Ведуча: Звичайно, ми добре розуміємо, як неприємно, коли твоїх батьків викликають до школи. І, звичайно, ми вільні у висловлюванні власних думок. Проте закон у цьому випадку на боці вчителя. Подумаймо, чого не можна припускатися, заявляючи про свої права?
 

Ведучий:Дійсно, Конвенція визнає за дитиною право вільно висловлювати власні думки, але це право обмежується в деяких випадках. Зокрема, якщо висловлювання власної думки завдає шкоди репутації та гідності іншої особи.

 

З повагою до всіх вас

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ведучий: Отже, давайте підсумуємо сьогоднішню зустріч.
 У кожного з нас є права, і ми повинні добре знати їх, щоб захистити себе, якщо хтось хоче нас образити.

Ведуча: Але слід знати не лише свої права, але й обов'язки. Прагнучи відстояти свою свободу, не утискайте свободу інших.

 

Ведучий: Незабаром вам відповідати за життя нашої країни. Адже недарма говориться: «Держава будується не в майбутньому, вона будується сьогодні». Ви своїми знаннями, своєю працею маєте доводити свою любов до держави. Хочеться вірити, шо ви зробите це гідно, щоб кожен міг би сказати: «Я — громадянин України».

Ведуча: Любіть Україну, любіть свій край, бережіть його, плекайте. Нема життя без України, бо Україна — це мати, яку не обирають, як і долю, бо Україна - це пісня, яка вічна на цій землі.

Категорія: Сценарії виховних заходів | Додав: asdewq | Теги: концерт, виховний захід, ведуча, Масовий захід, відзначають, День захисту дітей, Сценарій
Переглядів: 1167 | Завантажень: 182 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *:



Недавні статті про Рахівщину та про Гуцульщину


Районний конкурс читців "Ми діти...
Гуцульська шкатулка для короля Швеції
Про походження назви “гуцул” та “Гуцу...
Територія і розселення гуцулів
Гуцульщина в далекому минулому
Початок заселення (колонізації) Гуцул...
Заняття гуцулів у давнину + Відео
Селянсько-козацькі повстання і гуцули
Хмельниччина і гуцули
Опришківський рух. Олекса Довбуш. Сор...
Солеваріння на Гуцульщині, як один із...
Початки поширення освіти на Гуцульщин...
Міні профіль




Читати повідомлення ()

Гість,
ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь
або авторизуйтесь!

Логин:
Пароль:


Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Сьогодні сайт відвідали:
LutherLug
Позашкільна ОСВІТА
vk.com
Ваша дислокація










Можливо Вас зацікавить


[07.03.2011] [Педагогіка]

Афоризми ВЕЛИКИХ людей (7794)

[26.11.2010] [Педагогіка]

Художньо-естетичний розвиток Образотворча діяльність (добірка дидактичних ігор) (5215)

[12.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Мова гуцулів (5032)

[11.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульське вбрання. Чоловічий і жіночий одяг (4878)

[30.03.2010] [WINDOWS]

Секрети в контакті. Краща підбірка секретів сайту вконтакте.ру (4650)

[30.12.2010] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Гуцульські народні звичаї, свята та обряди. Полонинський хід (4200)

[10.01.2011] [ГУЦУЛЬЩИНОЗНАВСТВО]

Різдво Господнє. Інші свята зимового циклу (3900)

[05.05.2010] [Науковий всесвіт]

Проблеми глобального потепління для України (3822)

[22.03.2010] [Педагогіка]

Робота з обдарованими дітьми (3612)

[15.11.2011] [Педагогіка]

Районна рада учнівського самоврядування (3536)


 

 

 

Contact  

Книга для гостей  

Контактна інформація  

Зворотній зв'язок  

Ваш IP: 54.198.245.233

  Рахівський РБДЮТ © 2009 - 2017   

Карта сайта - sitemap.xml

  Informations

  Про РБДЮТ

  Історія РБДЮТ

  Керівництво